czwartek, 14 kwietnia 2016

Umeblowanie - na lata czy na chwilę?



Meble – niegdyś kupowane na lata, a jak jest dzisiaj? Czy wybierając meble do salonu, pokoju dziecięcego, czy sypialni zwracamy szczególną uwagę na ich jakość? Czy raczej nie zależy nam, aby dana komoda bądź szafka była z nami na dłużej? Bo jak nie ta to będzie inna. Jakie pytania należy zadać sprzedającemu meble, by w przyszłości nie poczuć rozczarowania i złości z nietrafionego zakupu? Między innymi na te pytania znajdziecie odpowiedzi w poście bloga Osiedla Kapriola. Zajrzyjcie!
 
Mimo przepychy w sklepach i większych możliwości finansowych niektórych rodzin (program 500+) meble wciąż kupowane są na lata. Dziesięć przypadkowym osób zapytaliśmy o to, czy w najbliższej przyszłości zamierzają wymienić swoje meble. Tylko jedna z nich planuje wymienić meble w pokoju dziecięcym – kupione osiem lat temu zdążyły już wyjść z mody, a dziecko z nich po prostu wyrosło. – Ja przyzwyczajam się do otoczenia. Jeśli mam coś zmienić w domu, długo się nad tym zastanawiam – mówi pani Monika, mieszkanka Torunia. – Moje meble w salonie, choć mają już ok. 10 lat wciąż są w dobrym stanie, więc dlaczego miałabym je wymieniać? Tylko dlatego, że mam taką zachciankę? – pyta kobieta. 

Dobrej jakości mebel (przykłady znajdziecie w domu pokazowym, położonym na Osiedlu Kapriola, w Warszawie: http://osiedlekapriola.pl/galeria ) to prawdziwa inwestycja. Bylejakość szybko odpłaci się oderwaną „rączką”, odpryśniętą farbą czy inną awarią. Wybierając meble postawmy na klasykę. Na ponadczasowe umeblowanie, które za rok, pięć, czy dziesięć lat będzie wciąż zachwycać naszych gości. 

Nie bójmy się zadawać pytań doradcom sprzedaży – na tym polega ich praca, są po to, aby pomóc, polecić, odpowiedzieć na wszelkie nurtujące nas kwestie. Dowiedzmy się, jakimi środkami należy czyścić meble, aby nie straciły swojego blasku. Aby uniknąć rozczarowania, zapytajmy od razu, jaki jest termin realizacji zamówienia – może okazać się, że magazyn jest pusty, a sklep zamawia mebel dopiero w momencie realnego zakupu przez klienta. Zapytajmy również o wszelkie warianty danego mebla, na przykład czy występuje w innych kolorach. 

I jeszcze jedno – nie krępujmy się prosić o rabat. Targowanie się powinno mieć miejsce nie tylko na osiedlowym bazarku, ale w każdym sklepie. Każdym. W przypadku sklepu z meblami możemy wynegocjować chociażby darmową dostawę czy skręcenie mebli. Jeśli sprzedawca odmówi, trudno – najważniejsze, że próbowaliśmy, przynajmniej nie będziemy rozmyślali o tym, że mogliśmy zaoszczędzić, a przez nieśmiałość tylko przepłacamy. 

Czym kierować się  przy zakupie mebla? Względami estetycznymi, funkcjonalnością, ceną i jakością – kolejność dowolna. Udanych i przede wszystkim świadomych zakupów nam wszystkim!



Zapisz się do newslettera!




Udostępnij artykuł!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Do góry
CREATED BY Blue Ocean Media S.A.