Bez reklamy nawet najlepszy
produkt może mieć trudności z odniesieniem sukcesu. Odpowiednia prezentacja
jego cech i mocnych stron jest niezbędnym elementem w trakcie procesu
sprzedaży. Niezależnie od tego czy „mówimy” tu o lodówce, samochodzie, czy
czterech kątach. Zostańmy przy tym ostatnim – reklamie nieruchomości. Jakie są
sposoby na przedstawienie zalet domu?
Targi nieruchomości - w jednym
miejscu, o jednym czasie spotykają się dwie strony, czyli osoby poszukujące
mieszkania bądź domu oraz sprzedawcy. W większości targi odwiedzają osoby
skonkretyzowane, wiedzące czego oczekują od sprzedawcy, pragnący dokładnie
poznać rynek pierwotny. Tutaj trudniej o osoby z przypadku – pomijając tak
zwanych „gadżeciarzy” chętnych na wszystko co proponują wystawcy, na przykład
cukierki, długopisy czy smycze reklamowe. W trakcie spotkania zainteresowani
mogą uzyskać wszelkie informacje na temat danej inwestycji, nierzadko zobaczyć
makietę przedstawiającą gotowe osiedle. Notabene lada chwila ruszy wiosenny
sezon targów nieruchomości, będziecie? My z całą pewnością!
Dni Otwarte – jeżeli dane osiedle jest już choć częściowo przygotowane, deweloper organizuje Dni Otwarte, czyli otwiera podwoje swojej inwestycji dla poszukujących czterech kątów – Osiedle Kapriola jest dla Was otwarte 5 i 6 marca! Na w/w targach pracownicy dewelopera przedstawiają suche informacje odnośnie inwestycji, na dniach otwartych zainteresowani mogą naocznie zobaczyć efekty działań i poczuć klimat danego osiedla. Niejednokrotnie na dni otwarte przygotowany jest dom lub mieszkanie pokazowe, które ma pokazać możliwości aranżacyjne danej nieruchomości.
O skuteczności reklamy w social media nikogo nie trzeba przekonywać. Dziś wszystko dzieje się w Internecie. Deweloperzy coraz chętniej korzystają z tego typu możliwości marketingowych. Zakładają konta na Facebooku, Twitterze, czy Instagramie. Plusem reklamy chociażby na FB jest to, że mamy możliwość ustalenia targetu, czuli grupy docelowej, do której adresujemy produkt. Za pomocą social media sprzedawcy mogą poinformować o postępach prac, promocjach, rabatach itp.
Ulotki, foldery, albumy – raczej trudno wyobrazić sobie prezentację nieruchomości bez tych form reklamy. Tradycyjne. Aktualne. Niewątpliwie skuteczne. Dystrybuowane są między innymi podczas Dni Otwartych, targów, czy po prostu podczas wizyty zainteresowanego w biurze sprzedaży.
Lista możliwości reklamowych jest długa. Wymieniliśmy tylko kilka z nich. Nieważne jaką formę reklamy wybieramy, najważniejsze jednak by działać pełni pasji, pracowicie i z zaangażowaniem.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz