W
dzisiejszych czasach niemal każdy produkt ma swój konkurencyjny odpowiednik. Sprzedawcy
prześcigają się w serwowaniu klientom wszelkiego rodzaju wyjątkowych oferty,
promocji czy gratisów. Aby zachęcić nabywców do kupna nieruchomości deweloperzy
na przykład proponują im prezent niestandardowy. Może to być chociażby miejsce
postojowe bądź garaż.
Z
miesiąca na miesiąc przybywa nowych samochodów. W konsekwencji korki na
polskich drogach nie maleją. Na osiedlach za to coraz trudniej znaleźć miejsce
parkingowe. Niegdyś deweloperzy dużo bardziej troszczyli się o zaprojektowanie
terenów zielonych wokół inwestycji, nie zwracali dużej uwagi na potrzeby właścicieli
aut. Dziś niemal każdy deweloper dołącza do swojej inwestycji miejsca parkingowe
bądź podziemną halę garażową. W dużych miastach średnia cena miejsca
postojowego kształtuje się w granicach 30-50 tysięcy złotych, dlatego też tego
typu „wabiki” przyciągające klientów do zakupy nieruchomości są bardzo
atrakcyjne. Miejsce parkingowego czy garaż, w którym spokojnie możemy zaparkować
samochód, uchroni nas przed codziennym poszukiwanie wolnego terenu.
O
tego typu „prezenty” nie muszą troszczyć się mieszkańcy domów szeregowych na Osiedlu Kapriola w Warszawie. Do każdego
domu przynależy solidnie wykonany garaż, w którym lokatorzy mogą trzymać nie
tylko auto, ale również inne wartościowe przedmioty, na przykład skuter czy kład.
Obdarowując
klienta prezentem - garażem, deweloper informuje, że dba o bezpieczeństwo i
spokój mieszkańców jego inwestycji. Przy okazji buduje pozytywny wizerunek
firmy i podkreśla wartości, z którymi sam chciałby być utożsamiany. Jednym słowem,
dwie pieczenie zostają upieczone na jednym ogniu.
A
co Wy sądzicie o tego typu prezentach? Do kupna mieszkania zachęciłby was
gratis w postaci miejsca postojowego w podziemnej hali garażowej?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz