czwartek, 3 września 2015

Garaż wabikiem na klienta

W dzisiejszych czasach niemal każdy produkt ma swój konkurencyjny odpowiednik. Sprzedawcy prześcigają się w serwowaniu klientom wszelkiego rodzaju wyjątkowych oferty, promocji czy gratisów. Aby zachęcić nabywców do kupna nieruchomości deweloperzy na przykład proponują im prezent niestandardowy. Może to być chociażby miejsce postojowe bądź garaż. 

Z miesiąca na miesiąc przybywa nowych samochodów. W konsekwencji korki na polskich drogach nie maleją. Na osiedlach za to coraz trudniej znaleźć miejsce parkingowe. Niegdyś deweloperzy dużo bardziej troszczyli się o zaprojektowanie terenów zielonych wokół inwestycji, nie zwracali dużej uwagi na potrzeby właścicieli aut. Dziś niemal każdy deweloper dołącza do swojej inwestycji miejsca parkingowe bądź podziemną halę garażową. W dużych miastach średnia cena miejsca postojowego kształtuje się w granicach 30-50 tysięcy złotych, dlatego też tego typu „wabiki” przyciągające klientów do zakupy nieruchomości są bardzo atrakcyjne. Miejsce parkingowego czy garaż, w którym spokojnie możemy zaparkować samochód, uchroni nas przed codziennym poszukiwanie wolnego terenu. 
O tego typu „prezenty” nie muszą troszczyć się mieszkańcy domów szeregowych na Osiedlu Kapriola w Warszawie. Do każdego domu przynależy solidnie wykonany garaż, w którym lokatorzy mogą trzymać nie tylko auto, ale również inne wartościowe przedmioty, na przykład skuter czy kład.  

Obdarowując klienta prezentem - garażem, deweloper informuje, że dba o bezpieczeństwo i spokój mieszkańców jego inwestycji. Przy okazji buduje pozytywny wizerunek firmy i podkreśla wartości, z którymi sam chciałby być utożsamiany. Jednym słowem, dwie pieczenie zostają upieczone na jednym ogniu. 
 
A co Wy sądzicie o tego typu prezentach? Do kupna mieszkania zachęciłby was gratis w postaci miejsca postojowego w podziemnej hali garażowej?



Zapisz się do newslettera!




Udostępnij artykuł!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Do góry
CREATED BY Blue Ocean Media S.A.