Popyt
na nieruchomości sprawia, że deweloperzy nieustannie mają co robić. Regularnie
sprzedają się mieszkania, domy wolnostojące i szeregowe. Po
zaplanowaniu/stworzeniu danej inwestycji głównym zadaniem przedstawicieli firmy
jest przyciągnięcie do biura sprzedaży możliwie największej ilości osób i zachęcenie
ich do kupna. I tutaj pierwsze skrzypce gra szeroko pojęta reklama.
Jest wiele możliwości reklamy inwestycji w Internecie i poza nim. Zanim rozpoczniemy promocję, warto sprecyzować grupę społeczną, do której adresowana jest dana nieruchomość. Po określeniu grupy, możemy przystąpić do planowania kampanii reklamowej. I tutaj mamy szerokie spektrum możliwości – począwszy od billboardów, przez targi nieruchomości, aż po dni otwarte na osiedlu. W przypadku organizacji każdego kanału reklamy potrzebne są… wizualizacje osiedla i mieszkań bądź domów.
W
przypadku nieruchomości wizualizacje to inaczej pisząc, przedstawienie
finalnego wyglądu osiedla. Możemy je spotkać zarówno na plakatach
billboardowych, ulotkach, folderach, jak i stronie internetowej dewelopera. Wstępnie
zainteresowany nieruchomościom klient ma szansę zobrazować sobie miejsce, w
którym być może w przyszłości zamieszka, dlatego też marketingowcy przykładają
szczególną wagę do profesjonalizmu i drobiazgowości podczas tworzenia
wizualizacji. Przygotowanie takiej wizualizacji to bez wątpienia czasochłonne
zajęcie dla grafika, jednak wygląd końcowy może przynieść nieoczekiwane efekty.
Po analizie takiego projektu, oglądający będzie mógł ocenić, czy miejsce to spełni
jego oczekiwania mieszkaniowe. Tworząc wizualizacje należy pamiętać o
fotorealistyczności, drobiazgowości i przyjemnym otoczeniu nieruchomości.
Korzystając
z okazji zapraszamy do obejrzenia nowych wizualizacji II etapu Osiedla Kapriola, które znajdują się na
stronie: http://osiedlekapriola.pl/.
Ponieważ wizualizacje mają jedynie charakter poglądowy, zapraszamy do
zwiedzenia całej inwestycji w realu. Planowany termin zakończenia budowy
przypada na II kwartał 2016 roku.
Nie
tylko w branży deweloperskiej reklama odgrywa bardzo istotną rolę. Zapewnienie
dobrej i skutecznej promocji (sposobów jak widać jest naprawdę sporo) z pewnością
przyczyni się do zwiększenia sprzedaży produktów.
A
Wy którą z form promocji wybralibyście dla swojego potencjalnego produktu?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz