czwartek, 16 kwietnia 2015

Aby Twoja oferta szybko trafiła w ręce zainteresowanego

Uroczy dom w centrum miasta”,kawalerka z widokiem na urokliwy las”, „przestronne mieszkanie na obrzeżach” - portale internetowe dedykowane nieruchomościom są przepełnione najróżniejszymi ofertami. Przeglądając propozycje łatwo jest przeoczyć tak zwaną „perełkę”. W dzisiejszym poście Osiedla Kapriola podpowiemy, co zrobić, aby właśnie nasze ogłoszenie wyróżniało się na tle innych. 

Ogłoszenie o sprzedaży nieruchomości składa się między innymi z opisu, zdjęć oraz planu mieszkania. Każdy z tych elementów powinien być dopracowany w najmniejszym szczególe. Podstawą będzie atrakcyjny opis. Najlepiej, jeśli zamieścimy w nim wszystkie niezbędne informacje – dzięki temu unikniemy odbierania setek telefonów w celu uszczegółowienia oferty. Warto jest umieścić w opisie chwytliwy nagłówek, który przyciągnie uwagę potencjalnego klienta. W tytule możemy zawrzeć informację o atrakcyjnej cenie, miejscu parkingowym, czy tarasie. Piszmy prawdę, w końcu wszystko z czasem wyjdzie na jaw, unikajmy skrótowców, które mogą być jasne tylko dla nas, podkreślajmy istotne detale.

Opis nieruchomości już stworzony? Pora zabrać się za wykonanie zdjęć! O ile mieszkanie jest wyczyszczone na błysk! Jeśli zamierzamy sami zabrać się za wykonanie fotografii, zaopatrzmy się chociaż w profesjonalny sprzęt. Zróbmy zdjęcia każdego pomieszczenia, z rożnych perspektyw – niech przeglądający ma pełen ogląd na nieruchomość. Aby mieszkanie wydawało się być większe i bardziej przestronne, róbmy zdjęcia w ciągu dnia, kiedy w pomieszczeniu jest najwięcej światła słonecznego. Jeśli jest się czym pochwalić, możemy zrobić zdjęcia widoku z okna czy też najbliższej okolicy. Zachęcamy do obejrzenia galerii zdjęć domu pokazowego Osiedla Kapriola, zlokalizowanego na warszawskim Wilanowie:  http://osiedlekapriola.pl/galeria/

Pamiętajmy o tym, że jeśli się bardziej przyłożymy do przygotowania ogłoszenia to istnieje prawdopodobieństwo większego zainteresowania naszą ofertą mieszkaniową. Samo spotkanie się z osobą, którą zaciekawiła nieruchomość jest połową sukcesu. Teraz wystarczy możliwe jak najbardziej rzeczowo, profesjonalnie i przyjaźnie przekonać do kupna, a to już chyba będzie przysłowiową „bułką z masłem”, prawda?



Zapisz się do newslettera!




Udostępnij artykuł!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Do góry
CREATED BY Blue Ocean Media S.A.