Aby
sprzedać daną inwestycję deweloperzy sięgają po wiele narzędzi promocji. Tworzą
ulotki i foldery przedstawiające daną nieruchomość. Umieszczają reklamę na
billboardzie, z którym każdego dnia ma styczność cała masa ludzi. Stawiają na
reklamę w prasie, radio, czy telewizji. Dopełnieniem tradycyjnej promocji są
działania w Internecie, na przykład technologia panoramy 360.
Strona
internetowa to obowiązek każdego przedsiębiorcy, który chce sprzedać swoje
produkty czy usługi. Zainteresowani mogą z łatwością nas odnaleźć, zapoznać się
z ofertą i dokonać zakupu. Dla niektórych strona ze zdjęciami to za mało. Pragną
czegoś więcej by wyróżniać się na tle konkurencji. Jednym ze sposobów jest
umieszczenie na stronie wirtualnego spaceru.
Technologia
panoramy 360 pozwoli potencjalnym klientom dokładnie zapoznać się z inwestycją.
Oglądający ma wrażenie, że przebywa w danym pomieszczeniu. Bez wychodzenia z
domu, w ciepłych kapciach i przy kawie mogą oni swobodnie rozejrzeć się po
obiekcie. W każdą stroną. Podczas zwiedzania na żywo nie są w stanie obejrzeć i
zapamiętać każdego zakamarka. Wirtualny spacer daje im tę możliwość. Mogą
przybliżyć każdy, interesujący ich szczegół.
Wirtualny
spacer to nie tylko komfort i wygoda dla klientów. Dzięki tej technologii obie
strony – sprzedająca i kupująca - mogą
zaoszczędzić czas. Kupujący obejrzą na spokojnie inwestycję i ocenią, czy dany
lokal mieszkalny wpasował się w ich gust.
Z tej
specjalnie przygotowanej prezentacji korzysta również deweloper NDI S.A. z
Warszawy. Wchodząc na stronę: www.osiedlekapriola.pl
znajdziecie zdjęcia, które realistycznie odwzorowują domy szeregowe na warszawskim
Wilanowie. Zapraszamy na wirtualną wycieczkę po inwestycji!
A czy
Wam podoba się to interaktywne rozwiązanie, dzięki któremu wy – przedsiębiorcy
możecie pochwalić się walorami estetycznymi swojej oferty, natomiast Wy –
klienci zaoszczędzicie czas i energię na spacery po nieinteresujących was
obiektach?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz